Bruce Willis nedošiel, ale naším Rómom pomáhajú iní afroamerickí herci

22. júla 2013, majernika, Nezaradené

Konečne po včerajšom množstve lajkov a podpory ..uja Hrušovského, aby začal konať som si prečítal aj niečo pozitívne o naších rómskych spoluobčanoch. Môj psík Haro je už starý psík, ale nie je až tak starý, aby si pamätal, ako sme spolu so sovietskymi priateľmi budovali trasu mládeže. To boli dávne zašlé časy, časy to minulé.

 

Doba sa však mení. Dnes už nikto nebuduje republiku, trasy mládeže, veľké pece atď.. Každý chce už len to svoje. Tak je to aj v dnešných časoch: Americkí herci pomáhajú našim Rómom: Lopatu do ruky a hybaj na stavbu!

Ale je to lepšie, ako by rómski spoluobčania nič nerobili a len sedeli doma. Nech si stavajú domy. Správne. Tak to má byť.

 

Len mi je divnô, prečo rómskym spoluobčanom pomáhajú až herci z Ameriky? A prečo medzi nimi nie je Bruce Willis?

 

Či na Slovensku nemáme dosť vlastných hercov?

 

Je nutné takto zneužívať naších rómskych spoluobčanov, že na Slovensku sme všetci tak sprostí, že bez amerických hercov si nevieme nič urobiť?

 

Tak či tak, celkom by ma zaujímalo, akí to herci z USA prišli pomáhať naším Rómom. Lebo dokiaľ nie je medzi tými hercami Bruce Willis, dovtedy to môže byť len kamufláž na vytiahnutie ďalších peňazí z eurofondov na nejaký akože rómsky project.

 

Môj starý psík Haro vždy so záujmom sleduje filmy s Brucom Willisom a vie, že kde je Bruce, tam je vela krvi, plameňov a mrtvol. Možno preto nikto nevolal na pomoc naším Rómom Áčkového hrdinu Bruce Willisa, okrem toho že Bruce je isto drahý.

 

Ale som rád, že Rómovia pracujú. A je jedno, že im pomáhajú céčkoví afroamerickí herci.

 

Keby naším Rómom začali na stavbách pomáhať aj ujo Hrušovský, ujo Hlina Pat a ujo Matovič Mat, hneď by našim Rómom išla práca od ruky.

Preto držím americkým hercom palce a čakám, kedy dôjde aj Bruce Willis.

 

Hoc ako som písal a ako videl aj môj starý psík Haro, za Brucom Willisom zostáva vela krvi, plameňov a mrtvol. A to istotne nechceme.

Takže vďaka Vám, nie naši sovietski priatelia budovatelia trasy mládeži ako sme onehdá volali naším priateľom, ale vďaka, večná vďaka Vám naši amercikí herci priatelia, že ste nám a naším Rómom prišli pomôcť.