Založ si blog

Extraliga 7 STATOČNÝCH v šachu v Košiciach!

Včera ma jeden z členov 7 STATOČNÝCH pozval do Košíc na to aby som si prišiel pozrieť šach. Opýtal som sa prečo veď samozrejme šach sa u nás bežne nevidí len tak hrávať po uliciach a podobne, dokonca som ho ani ja sám nehral už veľmi veľmi dávno, ale dozvedel som sa, že v Košiciach túto kráľovskú hru udržiava pri živote a dokonca vyhrávajú celonárodné turnaje.
7 STATOČNÝCH ŠACHHneď ako som si o nich zistil viac na ich stránke 7statocnych.sk som sa rozhodol, že veru za nimi aj vycestujem a sľúbil som si, že o nich napíšem aj krátky článok na mojom blogu. O celej ceste do Košíc.

V Košiciach v dňoch 1.-3.3.2013 sa na Jedlíkovej ulici č.7 uskutoční totiž záverečné trojkolo Extraligy družstiev v šachu. Teším sa na stretnutie s veľmajstrami keďže veľmajstri zo 7 STATOČNÝCH obhajujú tento rok titul absolútneho majstra z minulého roku.

Kotleba, Kotleba, treba Ti ešte Gurtlera a Slovensko bude spasené, hosanna

28.01.2014

Prieskum MVK, ktorý dnes priznal Mariánovi Kotlebovi 7,6 % mňa aj moju rodinu potešil. Kotlebova strana už preskočila farizejov z SDKÚ, nechala za sebou aj homosexuálnych podporovateľov marihuany a iných drog zo Sas a šliape na päty aj judášom z KDH. V prieskume sa zjavuje aj Danielito z Novy a bláznivý Matovič. Kým Danielito si prieskumy kupuje, Matovič nerobí nič. [...]

Zúfalý Hrušovský prosí Boha o pomoc a odpustenie, že sa spojí s čertom, diablom

28.01.2014

Len preto, aby sa tento zúfalec stal prezidentom SR. Ale to nehrozí. Tento zúfalec, ktorý za 20 rokov pôsobenia v politike dokázal akurát brať, brať, brať a nič nedať občanom SR môže každý deň prosiť Boha, aby mu pomohol a odpustil, ale ani to mu nepomôže. fotky dokazujú, že žúfalec sa spojí s čertom, diablom, červeným aj ružovým, len aby získal funkciu. [...]

Lipšicových „7statočných“ judášov kandiduje do EP.

27.01.2014

Sledovanie pokračujúcieho konca tak nádejného politka, ktorý mal byť lídrom Slovenska ako je p. Lipšic je smutnou. Je to skoro ako sledovanie juhoamerickej telenovely so starými hercami, ktorí sa vracajú zo záhrobia 🙁 P. Lipšic už asi nevie kudy kam a preto na kandidátku zobral „nové“ politické mrtvoly z minulosti, aby vytvoril koalíciu do EP s OKS a [...]

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07, aktualizované: 19:04

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

majernika

Najkrajší v Banskej a na Slovensku je môj psík Haro... ;)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 46514x
Priemerná čítanosť článkov: 4229x

Autor blogu

Kategórie